În demersul tău, în demersul nostru ASAP, nu suntem singuri. Grupul Schwarz, din care Lidl face parte, are un plan de acțiune care țintește reducerea plasticului: REset Plastic.

Pe lângă inițiativa ASAP, unul din țelurile Lidl România este ca până în 2025 să reducă cu 20% cantitatea de plastic din ambalajele produselor lor - marcă proprie - și să facă trecerea către plasticul reciclabil pentru toate ambalajele mărcilor proprii ce utilizează acest material.

REset Plastic înseamnă:

  • REduce: renunțarea la folosirea plasticului, de fiecare dată când acest lucru este posibil și sustenabil
  • REdesign: crearea unor produse care pot fi reciclate, închizând astfel circuitul acestora
  • REcycle: colectare, sortare și reciclare, închizând astfel circuitul reciclării
  • REmove: contribuția activă la curățarea deșeurilor de plastic din mediul înconjutător
  • REsearch: investiția în cercetare și dezvoltare cu privire la reciclare și conservarea resurselor, căutând soluții inovatoare.

Acesta este planul pentru un viitor mai bun, cu mai puțin plastic. ASAP, ca să devină realitate.