ASAP este un program susținut de Lidl România, care contribuie la obiectivele strategiei REset Plastic a Grupului Schwarz, din care retailerul face parte. Strategia REset Plastic cuprinde cinci zone de acțiune – de la evitarea folosirii plasticului în ambalaje și regândirea design-ului acestora, la reciclare și acțiuni de ecologizare, până la inovare și educare în domeniu.
The Institute este o organizaţie neguvernamentală care susţine interesele societății civile din România în dialogul cu instituţiile statului şi cu organizații internaţionale. Fundația acţionează pentru crearea unui mediu propice dezvoltării comunității creative din România și creșterii economice sustenabile prin încurajarea industriilor creative și culturale. Printre proiectele The Institue se numără Gala Societății Civile, Romanian Design Week, Internetics, Diploma, Cartierul Creativ și multe altele.
Creație
Parteneri Media
Parteneri de monitorizare
Autorități Locale
Programul ASAP nu ar fi posibil fără ajutorul partenerilor noștri: